emmmagustafsson.blogg.se

En stund till

Publicerad 2015-03-10 19:09:32 i

Efter middagen gick vi ut en stund till innan läggdags, älsklingen skulle träna och Olivia ville hoppa studsmatta ett tag och jag passade på att göra mina knipövningar (förutom promenader så kan jag inte göra mer avancerad träning..😡 men snart så 💪)
Så jag läste upp vilka övningar som min älskling skulle göra och kände mig som om jag var i det militära och skrek 😂
Stackarn, han flåsade och svettades som bara busen han, men jag satt lugnt på en stol med en sovande Cecilia i famnen och mådde gött ✌
Nu är det inte långt kvar till jag ska sluta mina blå, jobbigt att vara ute och promenera när man knappt rört sig något under hela graviditeten 😴 Men man kan ju inte sova förens man sett biggest loser 👈

God natt 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela