emmmagustafsson.blogg.se

Städmani och pedant

Publicerad 2015-02-05 13:53:04 i

Självklart så kunde jag inte sova något förut, låg i sängen i 2 timmar  och vred och vände på mig.. Sen orkade jag inte med mer, man kan inte tvinga sig själv till sömns så jag gick ner och satte igång en tvätt och började städa hela nedervåningen så nu är det dammsugat och skurat plus att alla lösa grejer är bortplockade (nu är jag nöjd i själen )👍
Nu ligger jag i sängen och kollar på när min älskade spelar något star wars spel, inte så kul direkt 😪
Älsklingsrumpan! 😍


Förut gjorde vi iordning pasta till dagens maträtt och de blev ostpasta och recept på det finns att hämta på 56kilo.se och senare ska vi laga iordning pestokyckling som tillbehör. Jag ska försöka komma ihåg att ta kort på maten idag😄

Nu ska jag sluta mina blåa en stund! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela