emmmagustafsson.blogg.se

Kalas Kalas

Publicerad 2015-02-06 21:04:18 i

Februari månad alltså, nästan alla i släkten och familjen fyller år i Februari och självklart lyckades vi planera in att även bebis skulle vara beräknad då! 😋😝
Idag var det min mamma som fyllde år och det firades med tårta och kakor i määäängder (även för mig 😧😰), men jag grinar inte för det utan äter lite chips på detta också 😂
Snart är det dags att se på Fångarna på fortet och På spåret då dom går samtidigt plus att min älskling var iväg ett tag förut..
En positiv sak som måste hyllas med min graviditet är att jag dricker väldigt mycket vatten och äter mycket is! Min kropp och hud mår så bra av det!! 😀
Nej, nu är det dags för fredagsmys ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela