emmmagustafsson.blogg.se

Högt blodtryck och träningsvärk

Publicerad 2015-02-26 13:05:48 i

Jag har blivit inlagd på en avdelning för att jag har högt blodtryck, men mina värden är bättre och jag hoppas på att snart få lämna denna avdelningen 👍
Cecilia mår jättebra och ligger just nu och sover så gott! Det är så mycket känslor som cirkulerar ❤
När jag födde Cecilia så tog jag i väldigt med armarna för att få mer kraft så idag har de satt sina spår i form av extrem träningsvärk i överarmar och bröst.. Det är något väldigt dåligt då jag knappt orkar göra något :/ (hade exakt likadant med Olivia..)

Nu har jag skickat iväg min älskling att köpa godis åt mig och förhoppningsvis så får jag även något mataktigt att äta! 😍

Jag längtar så efter Olivia, det är så trist att hon inte får hälsa på oss :( men hoppas att det sker ett under snart så att vi blir förflyttade till patienthotellet! 
Nu ska jag försöka ta mig ur sängen 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela