emmmagustafsson.blogg.se

Ensam..

Publicerad 2015-02-04 22:35:54 i

Rolig sambo man har som somnar ifrån mig och filmen!
Han somnade strax innan 10, det verkar som om det är jobbigt att fylla år.. haha 
Jag sitter här i sängen och funderar på om jag orkar måla naglarna idag eller inte, men jag har ju som sagt inte så mycket annat att göra 😕 Så de blir nog målade naglar sen😇

Den här graviditeten får faktiskt ta och vara slut snart, alla värden är kanon men mina läppar svullnar som tusan och spricker hela tiden.. Det ser ut som om jag sprutat in hur mycket botox som helst i läpparna 😂

Nu ska jag se klart på Bröllop och jäkelskap i min ensamhet och lyssna på när min älskade snarkar charmigt brev mig 😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela