emmmagustafsson.blogg.se

3 Februari 2015

Publicerad 2015-02-03 20:59:48 i

Ny blogg och nya tag 😄

Jag heter Emma, jag har vÀrldens bÀsta pojkvÀn och en underbar dotter pÄ snart 3 Är och jag Àr Àven gravid i v. 38. Jag kör lchf (har dock fuskat i nÄgra dagar, men nu tar vi omtag!)

Idag har jag sovit i stort sett hela dagen men sĂ„ fort jag vaknade sĂ„ var de full rulle. Jag har hĂ€mtat ut min nya mobil och jag har Ă€ven hĂ€mtat hem askan efter min underbara hund ❀ 

VĂ€l hemma igen sĂ„ lagade jag mat med familjen och  det blev broccoligratĂ€ng och ostgratinerad lax  (tyvĂ€rr fick jag inget kort pĂ„ den underbara middagen för jag hade för brĂ„ttom att Ă€ta 😉)
Sen stÀdade jag och möblerade om i dotterns rum och sÄ lycklig som hon blev av det trodde jag aldrig, hihi. Tur att det man gör blir uppskattat! :)
Nu ska jag och min hickande bebis i magen se pÄ SnÄlvatten och jÀkelskap.

God natt☆

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela