emmmagustafsson.blogg.se

3 dagar över tiden..

Publicerad 2015-02-21 16:24:36 i

Hallå, bebisen?
Har du fastnat därinne?

Nu börjar jag inbilla mig att jag aldrig varit gravid utan att jag bara blivit tjock och mina tarmar har blivit sjövilda. 
Det är så trist att vänta på bebisen, nu har jag ju faktiskt gått den tiden som jag behövde så nu är de bara bebisen som är en latmask som inte orkar komma ut.. 
Just nu sitter jag med familjen hemma hos mina föräldrar men ska strax åka hem för att lägga mig i sängen för jag orkar inte sitta, jag orkar inte gå och allt börjar bli lite tråkigt med att ha stor osmidig kropp..

Ikväll är det i allafall melodifestivalen och då är de myskväll med min stora älskling som gäller! :)


Kom nu bebis, vi läääääängtar! ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela