emmmagustafsson.blogg.se

Påskafton

Publicerad 2015-04-04 18:33:00 i Allmänt, Barn & familj, LCHF,

Påskafton firade vi hos min mamma och pappa ute i deras hus på landet! Lugnt och skönt, eller ja.. Med två stycken 3 åringar blir det inte särskilt lugnt, det var mycket spring i benen på kusinerna men det är ju kul det också!
Vi åt klassiskt påskbord och det var så gott (kunde knappt sluta äta, haha) till efterrätt hade jag gjort iordning rulltårta a la lchf till mig och min svägerska! Älsklingen och Olivia hade bakat vanlig rulltårta till resterande familjemedlemmar! Dagen var uppskattad av alla och vi hade jättetrevligt!
Olivia är redo för påskfirande! Sminkad som en söt liten påskkärring! <3
 
Två små godingar! Kusinvitamin <3
 
Ute och letar påskgodis!
 
I skogen fanns det chokladhare!! :)
 
Cecilia ville inte smaka choklad (Bröstmjölk är bättre ;))
 
Älsklingen vräkte istället i sig allt!
 
 
 
Lycklig tjej <3
 
Fika! Jordgubbar m. grädde och kaffe 
 
Mums <3
Klart jag smällde i mig rulltårta också ;)
 / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela