emmmagustafsson.blogg.se

Nattugglan

Publicerad 2015-02-06 00:36:57 i

Nej jag fick inte sova jag inte.. bebisen har bestämt sig för att ha party i magen! 😜
Men nu har jag ätit morötter, ost/skinkpaj (a la lchf givetvis) och druckit en flaska med isvatten! :) så jag behöver inte svälta för att jag är sömnlös 😅
Jag håller på att kolla på Ullared på kanal5play och drömmer mig bort till när jag kan åka till Ullared och shoppa upp massa pengar på barnkläder, leksaker till barnen, träningskläder/ träningsgrejjer och onödigheter!😋
Men det lär ju dröja eftersom jag inom kort är en vandrande napp och matfabrik så då är det ju inte bara att ta med sig en liten bebis och gå en heldag på Ullared! Haha, sen måste jag ju övertala älsklingen också 😄 Men till hösten kan jag nog förhoppningsvis få mig en tur ner så länge jag kan få min älskling med mig också! 😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela