emmmagustafsson.blogg.se

Kalas och vila

Publicerad 2015-02-04 18:38:42 i

Dagen har till stor del bestått av en massa vila för min del då det är så sjukt jobbigt att få sova ordentligt på nätterna (bebisen tar mycket plats).. Men min stora och lilla älskling åkte iväg förut för lite fix och fika på stan så då passade jag på att vila ut riktigt!
När dom kom hem tog jag mig en härlig dusch, sen ville Olivia ha sina naglar fixade så då målade vi dom lila och hon var så nöjd efter det!
Sen har vi haft kalas med mat och tårta för min snygging 😗
Nu ska jag alldeles strax natta barnet som börjar bli rätt så sliten efter dagens ståhej med sin pappa!
Sen ska jag se till att mysa med min stora älskling hela kvällen! 😍

Ska även försöka fixa mina egna naglar också, lite fin ska väl ändå mamma också vara 😜😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela