emmmagustafsson.blogg.se

20 Februari 2015

Publicerad 2015-02-20 16:51:15 i

Oj va segt detta är.. 
Bebis är två dagar sen, jag är trött och som  grädde på moset så körde vi en storhandling idag så min kropp är helt slut. Den kastade in handduken direkt när vi kom hem så har både sovit och vilat sen dess!
Bebisen får väldigt gärna ta sig ut nu så jag kan bete mig som en normal människa och inte gå runt och vagga och va grinig för minsta lilla.. 
Jag funderar på att ta ett bad och fräscha upp mig lite då sambon stuckit iväg på en löprunda och dottern ville till farmor och leka med henne! Jag får väl passa på att bada mycket nu eftersom jag inte kan göra de på ett tag sen efter förlossningen.. 

Idag på fm så hanns de med tandläkarbesök (Olivia hade tid kl 8.40) och sen skulle jag  kolla blodtrycket hos BM som såg bra ut👍Men jag är verkligen så stolt över min dotter, hon är 3 år och hon var så duktig hos tandläkaren och gjorde allt som hon blev tillsagd utan protester (nästan alltid sån)! Och man blir så lycklig varm i själen av att se sitt barn på det viset. Stolt som en tupp😊

Olivia bjöd även på lite muffins och mjölk från tandläkarresturangen, både jag och Olivia tyckte att mitt bord var väldigt praktiskt😅😉

Dags att vagga bort till badkaret så man hinner ligga där iaf 5 minuter 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela