emmmagustafsson.blogg.se

Underbart

Publicerad 2015-03-03 11:39:44 i

Mitt liv är underbart och jag är så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! 😍
Imorgon blir Cecilia en vecka gammal och den första veckan med henne har varit bäst och jag ser fram emot att få dela resten av mitt liv med henne och hennes duktiga och underbara storasyster! Mina barn är mitt allt!! ❤❤❤

Igår var vi ute på promenad och gick till lekparken så att Olivia fick leka av sig plus att Cecilia fick sova ute i den friska luften! 😊
Senare idag blir det en långpromenad för att hämta Olivia hos dagmamman och det ska bli så skönt, älskar att jag kan vara ute och gå igen! Det första jag gjorde efter vår första natt hemma var att ta en promenad (dock en väääldigt kort en)!! 😉

😍😍😍😍😍
Mina vackra barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela