emmmagustafsson.blogg.se

29 Mars 2015

Publicerad 2015-03-29 11:10:26 i Allmänt,

Regnet bara öser ner. Men vad gör det när man ska iväg till Bergvik senare för att shoppa och hitta på massor av roliga saker ihop med min bror och hans familj. Denna helgen har det varit Bergviksdagarna och min älskling har gått runt där i timmar hela helgen och trollat för massor av människor! :) Dom har även ett troll som går omkring, som Olivia bestämt sig för att hon måste krama :D Så det är viktigast på schemat idag!

Idag är det även en hel vecka sen jag startade om ordentligt med LCHF, jag har varit på väg att fuska flera gånger men denna veckan har gått förvånansvärt bra på den fronten då jag kommit på mig själv varje gång och insett att kolhydrater och socker inte är något positiv för min kropp! Jag går stadigt ner i vikt men det är inget som jag prioriterar just nu utan ser det mest som en bonus. Huvudsaken är att jag mår bra, vilket jag gör! :) Jag har även gått på många promenader och utökat sträckan dag för dag, men nu har jag vilat i två dagar bara för att ;) Men ikväll blir det nog några kilometer!
Nu sover B2 (Cecilia) och B1 (Olivia) kollar på film så då ska jag passa på att städa och vika tvätt innan det är dags att börja med lunchen! Idag serveras det ägg och bacon (enkelt och gott!)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela