emmmagustafsson.blogg.se

12 Mars 2015

Publicerad 2015-03-12 20:28:07 i

Idag har dagen gått åt till att montera ihop Olivias nya cykel så den skulle vara klar till de att hon kom hem från dagmamman😁
Ja plus att jag haft Cecilia puppandes på mig hela dagen 😂
Men efter lunch tog jag med mig Cecilia och Aliza och gick på en 3 km promenad i foppatofflor (har skavsår from hell.. 😦) men de gör jag inte om igen för herregud va ont i fötterna jag fick..
När jag kom tillbaka hem så kom Jocke hem med Olivia så då var de dags för henne att ge sig ut på cykeln! ☺
Hon va super lycklig och de gick riktigt bra förutom all grus som fortfarande ligger på vägen.. 
Lycklig tjej med väldigt smutsiga kläder😂

Fullt fokus! 😉❤👍

Nu myser jag i soffan med minstingen och kollar på familjen annorlunda ❤😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela