emmmagustafsson.blogg.se

1 April

Publicerad 2015-04-01 12:55:12 i Allmänt, Barn & familj,

Kaffe med smör och korsord denna soliga aprildag. B2 sover och B1 springer runt som en galning med sin pappas trolleriballonger! :)
Livet känns så underbart just nu och det är så skönt när hela familjen är hemma och tillfreds. Idag ska vi åka till Leklandet i Karlstad med barnens kusin Amanda och leka där, det ska bli så roligt för sist vi var där så var jag gravid och kunde inte vara med och leka... Men idag ska jag minsann vara med och busa! 
 
Jag längtar så tills ikväll för då är det finalen på Bigggest Loser ska bli så spännande! 
Igår såg jag självklart när Sebastian kammade hem vinsten för hemmapriset och jag blev så glad att jag nästan började grina! Jag har hejjat på honom ända från start! :D 
 
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela